poniedziałek, 3 grudnia 2012

Moje osobiste wyzwanie... (2/12)

I oto druga bombka.. Wyrabiam normę, póki mogę, bo wiem, że w tym tygodniu mam kilka dni, kiedy mogę czasem nie dać rady :)


Zapomniałam napisać, że bombki mają po 5cm, a kordonek to Tradition 10 DMC. Średnio go do frywolitki lubię, ale wyszła mi cała biała AIDA, niestety...



PS. Jadę właśnie do pracy - fajny gadżet, to ustawianie posta, coby się sam opublikował :) Ale przecież rozpustą byłoby napisać dwa posty tego samego dnia :)))

6 komentarzy:

  1. piękne te bombki :) a cały komplecik będzie cudnie wyglądał na choince :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też śliczna! Wszystkie będa niebiesko-białe? :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak.. A przynajmniej 10... Bo tyle mam niebieskich bombek :)
      Potem mam jeszcze bordowe, ale ciut mniejsze :)

      Usuń
  3. Super! :) Zastanawiałam się, kiedy ja ostatnio frywoliłam i doszłam do wniosku, że ponad 2 lata temu - po mega kwiatku dla Anety nie zrobiłam już nic... Kusisz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kuszę.. Choć jedną? Może za tydzień u mnie razem siądziemy? :)

      Usuń
    2. To by była motywacja... :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za wizytę i komentarz.