środa, 4 grudnia 2013

Zajęcia z dziećmi...

Prowadziłam już zajęcia w przedszkolu Starszego, w szkole Starszego, w przedszkolu Młodszego. A wczoraj byłam w szkole Młodszego. Zostałam poproszona o poprowadzenie warsztatów dla jego klasy. Więcej dzieci nie mam, więc cykl się zamknął. Chyba, że któraś z pań zaprosi mnie ponownie :) Ja jestem otwarta i chętna :D

Wracając do tematu - wymyśliłam sobie ozdoby choinkowe. Przeszperałam internet w poszukiwaniu prostych i łatwych dla sześciolatków inspiracji. I znalazłam, choć teraz nie mogę znaleźć, gdzie... Mianowicie ozdoby na bazie rolki po papierze toaletowym...

Moje dzieła:


Na prawym zdjęciu bombki z kordonka nasączonego klejem, suszonego na balonie :) Dzieci mają je ozdobić i powiesić w klasie...

Nie mam zdjęć dzieł dzieciaków. Najwięcej zostało zrobionych aniołków, drugie miejsce zajął Gwiazdorek, ostatnie reniferek. Dzieci pracowały sprawnie, bardzo szybko - naprawdę niewiele pracy było dla mnie, a miałam jeszcze pomocnice - wychowawczynię i jedną z mam. Lubię takie zajęcia!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za wizytę i komentarz.