niedziela, 1 grudnia 2013

Polecam...

Na mapie Poznania jest pewne ciekawe miejsce prowadzone przez ciepłą i pełną pomysłów Magdę :) Miejsce nazywa się ZPT-ownia (ręka w górę, komu kojarzy się z zajęciami w szkole - słusznie!!!). Wczoraj odbyło się tam scrapowe spotkanie, na którym robiliśmy prace przeznaczone na aukcje charytatywne (na serduszko dla małego chłopca). Mało się scrapami zajmuję, a na miejscu przytłoczył mnie ogrom materiałów. Przeznaczenia części nawet nie próbowałam zgadywać! Wszyscy rzucili się najpierw na słodkości, potem do pracy i wychodziły piękne rzeczy! Moja cegiełka to kartka świąteczna oraz puzzelek dołączony do prezentu dla gospodyni (na FB była zrzutka na cud-maszynkę Sizzix - przyda się Magdzie przy organizowaniu warsztatów dla dzieci).


Mam nadzieję częściej do Magdy zaglądać - na pewno wirtualnie będę śledziła bloga, ale i na kawkę i twórcze działania wpadać chciałabym również :)

Swoją drogą spotkanie było przebierane, a motywem przewodnim styl PINup :) A dziewczyny cudnie poprzebierane :)


Za tydzień Festiwal Przedmiotów Artystycznych - dla mnie obowiązkowy punkt programu w grudniowym grafiku.. Będzie wtedy również spotkanie craftowe, będzie się działo! Polecam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za wizytę i komentarz.