niedziela, 25 maja 2014

Kwiatowo...

Koraliki "rose petals" są urokliwe.. A tutorial Weroniki prosty i dający miły dla oka efekt :)
Nic, tylko robić kwiatki! A że tych płatków mam jeszcze sporo, to nie ostatnie, jakie pokazuję :)

Pierwsze to komplet dla mnie (pasujący do mojej cudnej spinki :) )


Drugi to prezent dla mężowskiej bratowej - wczoraj poleciał do Irlandii :) Mam nadzieję, że się jej spodoba :)


EDIT - już wiem, że się spodobały, ale wpadkę zaliczyłam. Zupełnie umknął mi fakt, że A. nie ma przebitych uszu! Może choć wykorzysta je na prezent dla kogoś.. A ja muszę zapamiętać na przyszłość... :/

1 komentarz:

  1. Śliczne kwiatuszki :) Delikatne, w ładnych, ale nie rzucających się w oczy kolorach... W sam raz, żeby podkreślić urodę!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i komentarz.