sobota, 8 czerwca 2024

Światowy Dzień Dziergania w Miejscach Publicznych

Dziś Światowy Dzień Dziergania w Miejscach Publicznych. 

W Poznaniu miały miejsce dwa niezależne spotkania z tej okazji: w parku przed Teatrem Wielkim i w parku przy Starym Browarze. Postanowiłam odwiedzić obydwa, na każdy dostarczyłam kwiatek, który będzie częścią yarnbombingowej instalacji na pomniku przed Concordią Design, w której jutro odbywają się targi włóczki. 


Dodatkowo, skoro ładna pogoda, to postanowiłam pojechać do miasta (a mieszkam na wsi obok) rowerkiem. Wyciągnęłam męża dla towarzystwa. I jestem z siebie zadowolona, bo (choć pewne części ciała *) bolą), zaliczyłam najdłuższy w tym roku kawałek rowerowej przejażdżki. 


*) nadgarstki, oczywiście - nie wiem, o czym pomyśleliście 😉🤣🤣🤣

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za wizytę i komentarz.