środa, 7 lutego 2024

Sweterek Vera

Gdy Liz Walichnowska Farbenka Szydełkuje szukała testerek do swojego nowego projektu, to nie mogłam się nie zgłosić. Bardzo lubię jej wzory, więc wiedziałam, że nowy sweterek mi się spodoba. 

I oto już jest dostępny wzór Vera. 

Może być sweterkiem, może być bluzeczką. Może mieć rękawy długie lub krótkie. Długie mogą być dzwonem, proste lub pękate. Rękawy i dół można wykończyć ściągaczem lub dekoracyjnym wzorem. Wzór z przodu też występuje w dwóch wersjach - prostokąt lub diament. Ileż możliwości!!! A do tego rozpisane na rozmiary od S do XXL. 



Wzór, początkowo wymagający odrobiny skupienia (ale nie jest trudny!), po chwili zaczyna niemal sam się przerabiać - jest powtarzalny i intuicyjny. 

Mój sweterek wyszedł bardzo długi, taka tunika do pół uda. Jestem niska, ale okrągła ;) i wybierając motyw diamentu na przodzie, który "wymusił" długość całości, dostałam fajny efekt, o którym nie pomyślałam. Do tego przerabiam dość luźno :) Rękaw zamarzył mi się taki lekko bufiasty dlatego nie zwężałam go, tylko na końcu zebrałam ściągaczem (do którego wzięłam mniejsze szydełko). 
Jestem bardzo zadowolona z efektu! 

A jak ładnie się komponuje z moim szalem Molly! 

Zachęcam Was do spróbowania swoich sił :) 

Włóczka: soft, 4 nitki, kolor niebieski, od kokonki.pl, 2300 m
Szydełko: 3,25 dla całości i 3,0 dla ściągacza przy rękawach
Rozmiar: XXL

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za wizytę i komentarz.