piątek, 23 lutego 2024

Malta - dzień 6

Między Mdiną a Mostą leży sobie mała miejscowość Ta Qali. Znana z dwóch pozycji: Muzeum Lotnictwa i Craft Village. Jak łatwo się domyślić męska część mojej rodzinki poszła oglądać samoloty, a ja ruszyłam cieszyć oczy szkłem, ceramiką i filigranową biżuterią. Wszystko ręcznie robione, sporo na miejscu. Z prawdziwą przyjemnością popodglądałam przy pracy dmuchaczy szkła, panią która toczyła maleńkie wazoniki w glinie, inną, która malowała widoczki ma ceramicznych kafelkach i pana robiącego ażurowego filigranowego motyla z cieniutkiego drutu. Pogadałam, pochwaliłam się swoimi robótkami, zostałam zaproszona na warsztaty 😁
Chłopaki też dobrze się bawili 😁




Potem pojechaliśmy do Mosty zwiedzić piękną bazylikę. Piękna, zdecydowanie warto ją zwiedzić.  

Spokojny, ale bardzo udany dzień. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za wizytę i komentarz.