niedziela, 27 maja 2018

Popyrkonowo....

Na tegorocznym Pyrkonie szukałam ŚMIERCI... I znalazłam...


Przy tej okazji dostałam dwie małe kosy (jedną od Ani i Anieli, drugą od samej ŚMIERCI). Od razu pomyślałam o wzorze od Hanneke Siben, który od kilku lat siedzi w katalogu "do zrobienia". Doczekał się! :D
Przedstawiam Śmierć Szczurów, prosto ze Świata Dysku Terry'ego Pratchetta.


Oczywiście Pyrkon nie tylko Śmiercią stoi, atrakcji było mnóstwo, nie zliczę, ile Daenerys, hobbitów, avengersów itp podobnych postaci mijałam, napatrzyłam się na cudną biżuterię, prawie się skusiłam na przymierzenie gorsetu (o ile znalazłby się w moim rozmiarze :D ), pozasięgałam opinii na temat nowych i nie tylko planszówek... Ogrom wrażeń!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za wizytę i komentarz.