piątek, 29 stycznia 2016

Zimowe spotkanie craftowe w Tobatkowie...

W minioną sobotę zjechały się do mnie zdolne koleżanki na nadprogramowe pierwsze Zimowe Spotkanie Craftowe :) Oczywiście tradycyjne już Wiosenne Spotkanie Craftowe w Tobatkowie (ktoś jest w stanie policzyć, które?) się odbędzie, a jakże! To było z potrzeby chwili i serca i z tęsknoty za swoim towarzystwem i wspólnym dłubaniem :)

Motywem przewodnim było wyplecenie kwadracika dla Bead-It-Forward, którego tematem w tym roku była ogólnie pojęta przestrzeń kosmiczna.


Zaprojektowałam cztery wzory (są nawet na stronie BIF :) ) - najbardziej jestem dumna z Ziemi i właśnie ją zamieniłam w koralikowy kwaracik.


Czerwonym koralikiem oznaczyłam Polskę :)


Kwadracikami zaopiekowała się Weraph, by posłać je w długą podróż za ocean :)

Poza tym zabawiłyśmy się wspólne zrobienie pamiątkowego ATC, którym się później wymieniłyśmy za pomocą losowania... Zdjęć brak.... W ogóle zdjęć tylko kilka zostało zrobionych, by uwiecznić bałagan twórczy na stole :) Łapki zajęte pracą, buzie gadaniem i nikt o aparacie nie myślał :)

Jak zawsze na naszych comiesięcznych spotkaniach - było cudnie!!! Niech żałuje, kto nie był :)

6 komentarzy:

  1. Ale Wam fajnie :) kwadraciki cudne, Ziemia z Polska... Toz to patriotyzm :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coby w tej Hameryce wiedzieli, skąd kwadraciki do nich poleciały :D

      Zapraszam na wiosenne - kombinuj, coby zrobić sobie wolny weekend i przybyć :D

      Usuń
  2. Żałuję, żałuję niezmiernie, bo nie wątpię, że było świetnie.... my miałyśmy rodzinny weekend przedłużony w stolycy ;) tak to nam się wszystko miesza, że nawet nart nie było jak wcisnąć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdarza się...
      2 kwietnia nie daj sobie nic innego zaplanować, tylko do mnie przyjeżdżaj :)

      Usuń
  3. I ja żałuję, no cóż siła wyższa.Ubolewam nad brakiem fotorelacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś te aparaty nie przyszły nikomu do głowy... Z mojego punktu widzenia to dobrze, bo wiesz, jak nie lubię zdjęć :) Ale jakieś powinny się u innych pojawić, bo było kilka fotek pstrykniętych...

      Usuń

Bardzo dziękuję za wizytę i komentarz.