sobota, 18 maja 2024

Sunny - letnia bluzka

Gdy Liz Walichnowska Farbenka Szydełkuje szuka testerek do nowego projektu, to się nie zastanawiam ;) Bardzo lubię jej wzory, więc wiedziałam, że bluzeczka mi się spodoba. 

I oto już dostępny jest wzór Sunny - piękna letnia bluzeczka ze ślicznym dekoltem. 


Wzór, początkowo wymagający odrobiny skupienia (ale nie jest trudny!), po chwili zaczyna niemal sam się przerabiać. Świetnie rozpisany, wytłumaczony dokładnie dla wielu rozmiarów, do tego można dołączyć do dedykowanej grupy, w której Liz odpowiada na wszystkie pytania i wątpliwości dotyczące jej wzorów. 

Swoją bluzkę zrobiłam z motka, który długo czekał na swoją kolej (zakupiony rok, a może już dwa lata temu? Czas szybko leci ;) ). Bambus z bawełną to idealna włóczka na letnie wyroby (powiem Wam w sekrecie, że za chwilkę mają wpaść tegoroczne moteczki bambusowe na sklep kokonki.pl!). 

Moje ukochane niebieskości (lodowy błękit, aqua i turkus) będą mi pasować i do jeansów i do spódnicy i do jerseyowych luźnych spodni :) 

Jestem bardzo zadowolona z mojego nowego ciuszka! 

Zachęcam i Was do spróbowania swoich sił :) 

Włóczka: bambus z bawełną (50%/50%) BC34 od kokonki.pl, ok. 1300 m (motek ma 1200 m, ale dobrałam 100 m z drugiego).

Szydełko: 2,75

Rozmiar: XXL

Do zdjęć zapozowała mi Mama :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za wizytę i komentarz.