piątek, 10 listopada 2023

Szal Molly

Cudowny wzór od Liz Walichnowskiej (farbenka szydełkuje), który miałam przyjemność testować. 


Piękne celtyckie plecionki wymagają skupienia, ale trudne - wbrew pozorom - nie są. Efekt końcowy zachwyca!

Ela przygotowała wersję na szal z kieszeniami i kapturem oraz na sweterek. Ale możliwości jest dużo więcej! 

Mój szal jest gęsty, mięsisty, niesamowicie ciepły, ma fajne kieszenie i ogromny kaptur - taki otulacz/poncho. Uwielbiam go!

Włóczka: soft w kolorze niebieskim od @kokonki.motki - poszło niemal 3000 m (2950)
Szydełko: 3,5
Wymiary: 80x200 plus kaptur.

Dziękuję Ani za zapozowanie mi do zdjęć 😘

Elu - dziękuję za zaufanie i przyjęcie mnie do testowania. To mój pierwszy raz i z przyjemnością potestuję jeszcze kolejne Twoje projekty 🥰

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za wizytę i komentarz.