czwartek, 11 sierpnia 2016

Kulinarnie...

Pewnego dnia wpadła mi w ręce w Empiku książeczka o wodach smakowych... Przejrzałam i wpadłam :) Teraz robię niemal codziennie... Z miętą, cytryną, różnymi owocami - co mi tam wpadnie w ręce... Cudownie orzeźwiają, choć akurat teraz upałów nie ma... W każdym razie bardzo mi smakują i w lodówce zazwyczaj jakaś się akurat chłodzi :)

Poniżej gałązka mięty, maliny i borówki...



Padł mi opiekacz.. Miałam kilka dobrych lat takie urządzenie 3w1 z wymiennymi wkładkami - cudny wynalazek :) Niestety się wyeksploatował... No i zaczęłam poszukiwania następcy...
Wybór padł ostatecznie na tefal snack collection - też ma wymienne wkładki, które przechowuje się w bardzo poręcznych i ustawnych i chroniących teflon pudełkach... No i jest ich aż 12!!!! Wprawdzie niektóre się powtarzają (np. gofry klasyczne i gofry serduszka), a niektóre są przekombinowame (pierogi), ale kilka na pewno w mojej kuchni się pojawi.. Póki co zakupiłam sobie w okazyjnej cenie zestaw, który ma dwie wkładki - trójkątne kanapki i gofry... Przetestowane, działają obie :D


11 komentarzy:

  1. O matko! Ale mi smaku narobilas... Chyba zanurkuje zaraz po swój opiekacz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniaam, kusisz, oj kusisz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kuszę i zapraszam na goferki :D

      Usuń
    2. Aaaa dziękuję, powiem szczerze, że moi chłopcy się podmawiają ;)

      Usuń
    3. Hmmm.... P. wraca z obozu 29ego, więc na 30tego możemy się umówić na gofrowe szaleństwo :)

      Usuń
    4. To jeszcze pogadamy :)

      Usuń
  3. Mój też już do wymiany, przypomniałaś mi o tym. Co kupiłaś w końcu? Mnie też by interesował ten z dwoma płytkami :) narobiłaś smaka na gofry, masz jakiś sprawdzony przepis?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepis sprawdzony mam - Bajaderki z forum kulinarnego CinCin, znaleziony również na blogu mojewypieki.com - http://www.mojewypieki.com/przepis/gofry---lekkie-i-chrupiace

      Usuń
  4. Już widzę, świetna sprawa, można sukcesywnie płytki uzupełniać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo.... Ja już zamówiłam kolejne :D

      Usuń

Bardzo dziękuję za wizytę i komentarz.