czwartek, 26 września 2024

Ubierz się w Jesień

Na początku lipca dostałam zaproszenie od kokonki.pl,by wziąć udział w testach jesiennej kolekcji włóczek. W ramach tychże testów zestawów włóczek testowałyśmy też nowy wzór sweterka od Agnieszki Reduch Kotek i Motek. Poczułam się wyróżniona i bardzo chętnie podjęłam się tego zadania. Choć przerabianie merino w środku upalnego lata oraz sesja zdjęciowa sweterka przy ponad 30 stopniach łatwe nie były :) 


Ale oto już jest! Nowa kolekcja "Ubierz się w jesień" - to 12 specjalnie skomponowanych zestawów kokonków, z których można wykonać sweterek Charlotte. Zestawów tak dobranych co do długości motków, by jak najbardziej ułatwić zrobienie sweterka ombre bez cięcia nitek. W ich skład wchodzi duży motek na karczek i tułów, dwa małe motki na rękawy oraz jeden motek "dawca" na przedłużenie sweterka. Tak skomponowane, że rękawy płynnie przechodzą kolorystycznie, zgrane z tułowiem! 

Wzór na sweterek Charlotte jest bardzo dobrze rozpisany, z komentarzami i zdjęciami. Nawet początkująca osoba sobie z nim poradzi. 


Wzór jest dodawany w gratisie do każdego z zestawów z kolekcji "Ubierz się w jesień". Można go też kupić bezpośrednio u autorki: 

https://www.kotekimotek.com.pl/index.php/produkt/charlotte/

https://www.ravelry.com/patterns/library/charlotte-sweater-10


Swój sweterek w rozmiarze 2XL zrobiłam z zestawu nr 12, na który składają się motki 1x 1300 m + 2x 250 m + 1x 250 m się w kolorach: wino melanż/ bordo/ malwa/szaroniebieski/granat. 
Dziergałam szydełkiem 3,0.
Do zdjęć zapozowała mi przyjaciółka Monika, której bardzo dziękuję :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za wizytę i komentarz.