poniedziałek, 3 lipca 2023

Urlop dzień 8

Przyjaciele zabrali nas na szlak w miejsce, gdzie można zobaczyć świstaki. Szwajcaria to jeden wielki szlak. Są łatwe i trudniejsze i całkiem trudne. Każdy znajdzie coś dla siebie, a Szwajcarzy każdą wolną chwilę, a już obowiązkowo weekendy spędzają na wędrówkach. 


Szlak do świstaków zaczyna się przy muzeum minerałów. Nie mogliśmy nie wejść! Piękna kolekcja, dziesiątki eksponatów, głównie z okolicy bliższejlub ciut dalszej - wyszliśmy zachwyceni tym, co natura potrafi stworzyć w twardej skale. 


Potem długi spacer, który ja (z braku kondycji) skończyłam ciut wcześniej. Nie dotarłam do świstaków, ale rodzinka porobiła mi zdjęcia - spotkali pięć 😁 A ja wracając, miałam czas pozaglądać roślinkom w kwiatki 😁


Wieczorem grill i planszówki dopełniły cudny dzień 🥰

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za wizytę i komentarz.