piątek, 17 marca 2017

Zagadka...

Zagadka od Starszego... Z cyklu rebusy..





Zasady - należy podać hasło i jego interpretację (bo już się okazało, że może być ich kilka, nam chodzi o jedną :) )....

Przewidziana nagroda-niespodzianka :D

Termin - tydzień, czyli do 24 marca :D


EDIT: niestety nikt nie odgadł, jedna osoba pokusiła się o próbę :D  Kto chce się bawić, może dalej, poniżej rozwiązanie zagadki (specjalnie małe, żeby nie psuć zabawy tym, którzy jednak chcieliby się zmierzyć ze specyficznym poczuciem humoru mojego dziecka :) )




























Rozwiązanie zagadki:

KOREK NA A4 (interpretacja - koreak samochodowy na autostradzie A4 )....

5 komentarzy:

  1. Nie. Nie ważne, jak wytężam mózgownicę, nie mam pojęcia, co kryje się pod tą zagadką. Korkowy papier? Arkusz korka? Korek na kartce? Naprawdę nic mądrzejszego mi się nie urodziło. Starszy będzie się musiał gęsto wytłumaczyć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blisko było, jednak nie to :D Poczucie humoru Starszego jest specyficzne :D

      Usuń
    2. I będzie nagroda pocieszenia - do odebrania na spotkaniu craftowym :)

      Usuń
  2. ....jak już znam odpowiedź, to wszystko jest oczywiste. To jest naprawdę dobry rebus, po prostu ja nie ogarnęłam. Na swoją obronę powiem, że rzadko podróżuję tą konkretną trasą, ale wiem, że to cienka wymówka :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cienka.. Młody chyba nigdy nią nie jechał :P

      Usuń

Bardzo dziękuję za wizytę i komentarz.