czwartek, 19 maja 2016

Ośmiorniczki dla wcześniaków...

Kolejna akcja, o której dziś przeczytałam, a do której chcę dołączyć...



Ośmiorniczki będą przekazane szpitalom, w których są wcześniaki... Macki ośmiorniczek przypominają w dotyku pępowinę, którą dzieci bawią się w łonie mamy - dzięki ośmiorniczkom  nie wyrywają sobie rurek i przewodów....
Takich ośmiorniczek potrzeba mnóstwo - zachęcam szydełkujące osoby do dołączenia do akcji...

Więcej szczegółów na poniższych stronach:





PS. Włóczka musi być 100% bawełny..

5 komentarzy:

  1. Fajna akcja, szkoda, że ja nie dziergająca jestem, brawo Tobisiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można wspierać finansowo wpłacając pieniądze lub kupując włóczkę :)

      Usuń
  2. Świetnie, że dołącza coraz więcej osób <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczytny cel, ważna akcja - jak tu nie dołączyć? :)

      Usuń
  3. Ja też się przyłączyłam :) Włóczki przyszły dzisiaj :)Jak tylko znajdę chwilę wolnego czasu to też będę szydełkować :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i komentarz.