niedziela, 19 czerwca 2011

Artystka ludowa...

Tak mnie nazwano w wywiadzie w konińskiej telewizji. Pojechałam do Konina na zaproszenie pani Karoliny z Niezwykłych Prezentów.

Uda mi się wkleić filmik z wywiadem?

Nie uda... No to link do telewizji - należy w zakładce "Konin" wyszukać wywiadu "Frywolitki znowu modne".

Tylko błagam o wyrozumiałość - pan z tv wpadł w połowie warsztatów, żar lał się z nieba, w salce gorąco, nawet nie miałam szansy poprawić makijażu! I w dodatku nie byłam przygotowana na wywiad - zgodziłam się na obecność kamery telewizyjnej na warsztatach.. A potem jakoś tak wyszło, że stałam przed kamerą i odpowiadałam na pytania...


Poza takimi okazjonalnymi warsztatami od kilku lat współpracuję z kreatywnie.com , gdzie prowadzę warsztaty z frywolitki. Jest to miła, udana i wierna współpraca :)


Chętnie jednak poprowadzę warsztaty znanych mi technik - zapraszam więc do współpracy :)

4 komentarze:

  1. Ufff znalazłam,reportaż z 7.czerwca na 12 stronie,chociaż nie jestem pewna czy strony czasem się nie zmieniają.No,no nasza Artystko,gratuluję .

    OdpowiedzUsuń
  2. Zmieniają, kiedyś był na pierwszej, potem na 3... :) Nowe reportaże spychają mój występ.. I dobrze :)
    Ciekawe, jak długo będzie można to zobaczyć...

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znalazłam już niestety :) moze wiesz jak szukać ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może lepiej, że nie ma? Nie wiem, gdzie szukać, zapomniałam już o tym epizodzie :D Dawno to było, może mają jakieś archiwum, a może nie - nie wiem...
      W zasadzie to gapa jestem, trzeba było jakoś to sobie spróbować zapisać na pamiątkę.. Tak samo, jak wywiad kiedyś w poznańskiej telewizji promujący noszenie dzieci w chustach :D

      Usuń

Bardzo dziękuję za wizytę i komentarz.