poniedziałek, 7 lipca 2014

Krasnale się wygrzewają...

... w słońcu :)

Pamiętacie, jak narzekałam, że krasnale zimują i się pochowały? Wczoraj spędziłam pół dnia na IV Dolnośląskich Letnich Warsztatach Craftowych zorganizowanych przez Kwiat Dolnośląski, dokąd pojechałam specjalnie na zajęcia z Kasią Wróblewską, która zdradzała tajniki quillingu.
Zajęcia z Kasią wspominam bardzo miło, poniżej karteczka z jaką wróciłam, delikatnie wioząc ją tyle kilometrów :) W lewym górnym rogu w wersji powarsztatowej, reszta już po małym liftingu :)


Po obejrzeniu wszystkiego, kupieniu kilku drobiazgów, udałam się na Rynek na spotkanie z Yenną, czyli Joanną Orlikowską. Asia czaruje szkło w lampworkowe cuda - ja jestem fanką (i szczęśliwą posiadaczką kilku koralików) jej prac :)
Po drodze wypatrzyć udało mi się kilka krasnali wygrzewających się w upalnym żarze lejącym się z nieba... Duże wrażenie zrobiła na mnie jeszcze grupa przechodniów schodzących pod ziemię, żeby przejść na drugą stronę ulicy...



Wciąż obiecuję sobie i dzieciom, że pojedziemy do Wrocławia "polować" na krasnale, uzbrojeni w mapkę i aparat :) Może w końcu nam się uda... :)

To była baaaardzo udany weekend :)

2 komentarze:

  1. Co ja mogę powiedzieć? Kartka rewelacyjnie Ci wyszła! Po 10 takich będziesz robiła lepiej od mnie! Bo mistrzowstwo w quillingu (jak i reszta rzeczy w naszym życiu) to przaktyka-praktyka-praktyka! I życzę Ci tego!

    Strasznie miło wiedzieć, że ktoś tak ceni moja pracę i dzieli ze mną pasję, że jest gotów wstać o 4 rano i przejechać pół Polski!
    Z dzieciakami to warto zwiedzić Zoo, zobaczyć wieczorną Fontanne multimedialną, zajechać do Humanitarium, popłynąć sobie statkiem po Odrze i wejść na którąś z wież widokowych, więc zapraszamy do Wrocławia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu - na pewno jeszcze nie raz do Wrocławia wpadnę (znam miasto sprzed 10 lat, bo męża mam z Dolnego Śląska, a przez jakiś czas studiował we Wrocławiu i kradliśmy wspólne chwile w okolicach dworca) - wiele się zmieniło i z prawdziwą przyjemnością odwiedzę stare i odnowione kąty :D

      Jeszcze raz dziękuję za wspólne zajęcia :D

      Usuń

Bardzo dziękuję za wizytę i komentarz.