środa, 28 marca 2012

Wymianka wiosenna...

AngeluS zorganizowała wiosenną wymiankę. Moją parą została aniołowo, dla której przygotowałam wiosenny komplecik z wyplecionych dzwoneczków: zakładkę, zawieszkę komórkową i pojedynczego kwiatka, żeby mogła sobie zrobić z niego to, na co ma ochotę. Koraliki to euroclass 2,6mm. Do tego dorzuciłam trochę papierów scrapowych, filcu w arkuszach, koraliki, szydelkowe kwiatki, drewniane bazy do kolczyków,słodkości.


Ja dostałam również miłą paczuszkę (zdjęcie użyczyłam ze strony AngeluS, zrobione przez aniołowo :)


Przy innej okazji nadłubałam znowu garść aniołków - niby drobiazg, a jakoś wszystkich cieszą :)


A na zajęcia kółka rękodzielniczego, na których teraz filcujemy na sucho, przygotowałam prostego ptaszorka, zainspirowanego ptaszorkiem Oli Smith. Aż żałuję, że nie porobiłam ptaszków, jakie natworzyły dzieciaki - były boooooskie! Z ogonami różnymi, z fryzurkami, z czubami :) Na następnych będzie filcowanie na styropianowym jajku :) A potem już chyba przejdziemy do filcowania na mokro :)


2 komentarze:

  1. Ptaszorek jest cudny! Aż się człowiekowi weselej robi na jego widok :).
    Faktycznie zwaliłaś sprawę z tymi ptaszkami ;(. Następnym razem koniecznie zrób zdjęcia! Dzieciaki mają niesamowitą fantazję i z pewnością ich dzieła warte są pokazania :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Wymianka udana!A ptasiek i janioły cudne po prostu:)Buziaki:):):)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i komentarz.