poniedziałek, 4 marca 2024

Kotek

Znacie Martynę ze Zrób mi mamo? Jeśli nie, to koniecznie zajrzyjcie na jej stronę. Martyna przygotowuje pięknie opracowane merytorycznie i graficznie kursy, warsztaty i tutoriale. Zarówno płatne, jak i bezpłatne. Warto Martynę obserwować w jej mediach 🙂.


W tej chwili trwa bezpłatny dwutygodniowy kurs nauki szydełkowania dla początkujących. 
W pierwszym szydełkując podkładki ze sznurka, uczestnicy kursu uczyli się podstawowych ściegów, pracy w rzędach i na okrągło, wykańczać pracę. 
W drugim tygodniu sznurek zamienili na włóczkę, by zrobić maskotkę - uroczego kotka. 


Nie potrafiłam się temu kotkowi oprzeć i też sobie takiego zrobiłam. 🥰

Włóczka: Jeans Yarn Art 
Szydełko: 2,20 
Wysokość: 8,5 cm z uszkami


1 komentarz:

  1. Dziękuję :) To taki mój zapiśnik :) Więc to miks różnych rzeczy, które mi się przez życie przetaczają :) Chętnie czytam, nie zasnę bez choćby kilku stron książki - chętnie więc zajrzę na Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i komentarz.