wtorek, 9 stycznia 2024

Chusta entrelak

Jednym z noworocznych moich postanowień było skończenie tej chusty. 


Niemal dokładnie rok temu podczas spotkania poznańskich craftowo zakręconych dziewczyn (spotykamy się regularnie i nie tylko chwalimy swoimi pracami, ale też wymieniamy wiedzą) kilka z nas zaczęło uczyć się entrelaka. Dawno już był na mojej liście "chcę się nauczyć" 🙂 Nie mogłam więc nie skorzystać z okazji. 

Ale druty nie są moją ulubioną techniką, nie kochamy się, ledwie akceptujemy. Dlatego 1-2 prostokąciki co jakiś czas byłam w stanie przełknąć. I chusta zajęła mi niemal rok ( bez tygodnia 🤣).

Ale oto jest! I jestem z niej (i siebie) dumna 🥰

Włóczka: Papatya Batik  554-19 (trzy motki plus kilka metrów - zabrakło dosłownie na trzy trójkąty), ok. 1100 m
Druty: 3,5 z żyłką
Wymiary: 208x104 cm (bez blokowania, bo ten efekt 3D przeplatanych pasków bardzo mi się podoba).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za wizytę i komentarz.