sobota, 2 listopada 2019

Torba "paryżanka"

Kolejne osoby chwalą się swoimi "paryżankami" - zrobiłam sobie i ja 😁 Bardzo pojemna wyszła!
Z troszkę ponad 2 motków YarnArt Jeans Crazy. 

Obejrzałam kilka tutoriali, nie bazowałam na żadnym konkretnym - metoda okazała się całkiem prosta: najpierw prostokąt: kilka rządków półsłupków, potem siatka z łańcuszków (ja robiłam na 5 oczek), potem kilka rządków półsłupków (tyle samo, co na początku). Potem jeden bok prostokąta obrobić półsłupkami, łapiąc po kolei oczka siatki i idąc dookoła, omijając zrobione już paski półsłupków (tu robimy rączkę), obrabiając drugi bok prostokąta i znów druga rączka - i tak kilka razy dookoła :) Tak z grubsza wygląda schemat na siatkę :) 

Zrobię sobie chyba jeszcze jedną :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za wizytę i komentarz.