czwartek, 10 października 2019

Warsztaty Twórczo Zakręcone - Ustroń 2019

Strasznie zaniedbałam bloga. Instagram daje tyle łatwości w bieżącym uzupełnianiu aktualności, że niemal całkiem się tam przeprowadziłam, za co bardzo przepraszam. Spróbuję się poprawić i tutaj również wrzucać zdjęcia i relacje na bieżąco.

Miniony weekend spędziłam na X zjeździe ludzi pozytywnie zakręconych w Ustroniu. Jak zawsze było energetycznie, intensywnie, twórczo... Cudownie!

W tym roku poprowadziłam warsztaty z makramy i chainmaille. Prace moich kursantów można podziwiać na poniższych zdjęciach - ja jestem z nich dumna! :)



Na okoliczność tych warsztatów przygotowałam dużo różnych próbek zarówno sznurków wszelakich, jak i węzłów. M.in. takie:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za wizytę i komentarz.