wtorek, 28 czerwca 2016

Papierowo i nie tylko...

Dla mojego taty, trochę na szybko, tag do prezentu z okazji Dnia Ojca:



Rośnie mi konkurencja? Młodszy (lat 8) zrobił kartkę sztalugową na zakończenie roku szkonego... Sam wycinał i kleił.. Ja mu tylko asystowałam i podpowiadałam :) 



A mojej siostrze niedawno zakwitł kaktus - kwitnie tylko jeden czy dwa dni... Akurat miałam szczęście być u niej właśnie w tym czasie - zobaczcie, jaki cudny!




A w czwartek wyjeżdżam na Festiwal Twórczo Zakręconych do Krasnegostawu . W autku będę miała doborowe towarzystwo Weroniki i Olgi - planujemy w trakcie wyprawy na drugi koniec Polski pozaglądać w różne miejsca :) Będzie się działo!!!

1 komentarz:

  1. tag super kartka syna fantastyczna gratulacje dla autora przepiękny kwiat i życzę udanej wyprawy

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i komentarz.