poniedziałek, 29 października 2012

Jesiennie...

Choć pół Polski leży już w śniegu, Wielkopolskę zima jeszcze omija. Dziś pięknie, słonecznie, jesiennie, choć chłodno - raptem 5 stopni.
To ostatnie dni, kiedy mogę się rozkoszować takimi widoczkami w drodze do pracy - czasem lekko mglistymi, czasem rozkosznie słonecznymi:


Jednak coś czuję, że skończyło się beztroskie spanie do ostatniej minuty, bo trzeba się nastawić na poranne skrobanie szyby... Nie ma lekko, zima...


EDIT - mroźno już jest u mnie.. Ta jesień już tylko na zdjęciach pozostała... Mglisto, szaro, czasem słonko się przedrze... Temperatury w okolicach zera (od -5 do +3)... Ale śniegu jeszcze - odpukać - nie ma... Choć szyby w aucie trzeba rano już skrobać...

9 komentarzy:

  1. Zazdroszczę .... U mnie było dzisiaj rano -0,5 stopnia mrozu i ponad 20 minut musiałam odkopywać auto spod śniegu, który do niego przymarzł :(. Mam jednak nadzieję, że jeszcze nadejdą cieplejsze dni :). Opony jednak pojadę dzisiaj zmienić na zimowe :)).

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesienne widoczki u Ciebie , a u mnie zimowo niestety.)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie się zastanawiałam wczoraj, czy u Was też śnieżno :) Piękne widoki!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. nie marudź że chłodno, u mnie było -5st, choć na szczęście nie tyle śniegu co u Frasi, jednak butki na zmianę w autku już zapakowane do pagażnika-trzeba dziś dokonać operacji ;))))
    dobrze że chociaż piękne zdjęcia do wspomnień i ciepłe filcaki do ogrzania mamy do obrony przed zimnem

    OdpowiedzUsuń
  5. No dziś już -4 i skrobanie szyby rano.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też dziś musiałam drapać, zimno jak cholera, po co ta zima tak szybko przyszła, Zapraszał ją kto tak szybko????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja nie.. Ja ciepłolub jestem... Choć upałów też nie lubię...

      Usuń
  7. Pięknie, kurka, pięknie - a u mnie śnieg tuje połamał.

    OdpowiedzUsuń
  8. A u nas śnieg...:)))Pozdrawiam ciepło:)))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i komentarz.